Market Research and Statistics | Kenneth Hansen;Poul K. Faarup | Språk: Danska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Språk: Danska
Fjärrlager (4-5 arbetsdagar)
Varan finns i vårt fjärrlager, leveranstiden är 4-5 arbetsdagar. Mer info

Frakt 59,00 - Instabox - Närmaste Paketbox.

Se alla alternativ
Instabox - Välj själv paketbox59,00
DHL - Närmaste utlämningställe - Mobilnummer krävs för att hämta paketet!59,00
Bring - Närmaste utlämningställe59,00
Budbee - Hemleverans - Levereras på eftermiddagen eller kvällen.69,00
Bring - Hemleverans - Levereras till din dörr på vardagar mellan 08:00 och 16:00.135,00
SEK 490,00
ex. moms 392,00
Totalt inkl. frakt 549,00
Market Research and Statistics är volym 2 i serien International Marketing and Sales.
En viktig förutsättning för att kunna välja rätt marknadsföringsstrategier och utarbeta rätt marknadsföringsplaner är att ha kunskap och information. Mycket information samlas in med hjälp av externa datakällor, men ofta måste man göra sin egen forskning - marknadsanalys.
Med denna andra volym i serien International Marketing and Sales fokuserar vi på marknadsanalysprocessen och går igenom de viktigaste delarna av insamlingen av information - både primära och sekundära data, kvalitativa och kvantitativa data, utarbetande av frågeformulär och svarsskalor, databearbetning och en detaljerad genomgång av statistiska metoder och verktyg.
Boken är på engelska och riktar sig till internationella och danska KVU-studenter. Den riktar sig särskilt till marknadsekonomer under de två första terminerna, men kan lätt användas i andra kurser.