Digital marketing og markedskommunikation | Ezio Pillon;Nana Emilie Grew | Språk: Danska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Språk: Danska
Fjärrlager (4-5 arbetsdagar)
Varan finns i vårt fjärrlager, leveranstiden är 4-5 arbetsdagar. Mer info

Frakt 59,00 - Instabox - Närmaste Paketbox.

Se alla alternativ
Instabox - Välj själv paketbox59,00
DHL - Närmaste utlämningställe - Mobilnummer krävs för att hämta paketet!59,00
Bring - Närmaste utlämningställe59,00
Budbee - Hemleverans - Levereras på eftermiddagen eller kvällen.69,00
Bring - Hemleverans - Levereras till din dörr på vardagar mellan 08:00 och 16:00.135,00
SEK 523,00
ex. moms 418,40
Totalt inkl. frakt 582,00
Digitaliseringen har en djupgående inverkan på människor och den värld vi lever i, och därmed på marknadsföring i allmänhet och marknadskommunikation i synnerhet.

Digital marknadsföring och marknadskommunikation kombinerar klassisk marknadskommunikation med digital marknadsföring och ger läsaren praktiska övningar och verktyg för att arbeta med modern marknadsföring och marknadskommunikation i praktiken. I de tre första kapitlen beskriver och förklarar boken allmänna teorier och modeller. Därefter fokuserar den på den operativa delen av den digitala marknadsföringen och den tvärmediala marknadskommunikationen. I kapitel 15 presenteras ett antal ämnen som författarna tror kommer att forma den närmaste framtiden.

Sammanfattningsvis innehåller boken och den tillhörande webbplatsen ett antal fallstudier som illustrerar det granskade materialet.

Boken är avsedd för högre utbildningskurser, t.ex. multimediedesign och marknadsföringsekonomi, samt för kommunikationskurser vid universitet.

Om författarna

Ezio Pillon har en magisterexamen från Köpenhamns universitet och är föreläsare vid Cphbusiness i digital marknadsföring, extern föreläsare vid Köpenhamns universitet i medieöverskridande kommunikation samt konsult inom visuell identitet.



Nana Emilie Grew utexaminerades från CBS 2008 och har undervisat på Cphbusiness sedan 2015, främst i digital marknadsföring, e-handel och marknadskommunikation. Dessförinnan arbetade hon inom mediebranschen i 7 år inom marknadsföring, affärsutveckling och projektledning.